čtvrtek 26. března 2015

Úvodník

Tak si pořád říkám, jestli jsem se nezbláznil, zrovna já dělat food blog. Bude to někoho vlastně zajímat? Nebude to jen snůška blábolů bez cíle a bez čtenáře? No uvídíme, však posoudíte sami, vy kteří sem zavítáte a nakonec si nudou přečtete i tenhle první příspěvek plnej (jak ostatně naznačuje už štítek) keců.

Trvalo to dlouho, bylo mezitím i pár pokusů, který nakonec stejně ztroskotaly, ale nakonec jsem se k tomu rozhoupal. Takže tady mě máte, mě a moje jídlo, moje vaření.

Navíc, potřeboval jsem si někde udělat takovej sklad receptů, místo kam si napíšu jak jsem zrovna to který jídlo vytvořil. Člověk si nemůže pořád pamatovat všecko, nebo to vařit tak dlouho dokola že to nezapomene, to by byla nuda a možná už bych to ani nikdy nechtěl znovu jíst. Proto tohle, abych až to zapomenu měl možnost si ty informace najít a znovu vybavit. A tak jsem si řekl že když během vaření udělám ještě pár fotek, což je taková kombinace mých oblíbených činností, tak se můžu o svá kuchyňská dobrodružství podělit i s ostatními. A kdoví, třeba se ukáže že někomu se to taky bude hodit :)

Nejsem žádnej šéfkuchař, jen mě to baví. Baví mě jídlo, baví mě vaření, pečení, prostě všechno co k tomu patří. Baví mě to už od dětství (díky Babi). Snažím se vařit zajímavý jídla z poctivých a kvalitních surovin. Ale někdy naopak sáhnu i po rychlých a ne tak "perfektních" jídlech. Nikdo není dokonalý a někdy to prostě musí být rychle a doma toho není moc. Ale to ještě nemusí nutně znamenat že je to 100% špatně.

Rád s jídlem experimentuju. Pokud se nesnažím zrovna stvořit něco čistě podle aktuálních chutí, nebo chci dělat něco co už existuje (a vynalézat znovu kolo je prostě blbost :)), recepty většinou různě kombinuju. Najdu si příslušný jídlo v mnoha podobách a sestavím z toho tu pro mě nejlepší variantu. Pokud jde o jídla jiná než česká, sahám pokud to jen trochu jde po zahraničních zdrojích, protože ty se nakonec vždycky ukážou jako nejspolehlivější.

No, myslím že už jsem toho napsal dost. Doufám že aspoň někomu moje zkazky z kuchyně budou ku prospěchu. A když ne? Tak aspoň mám ten svůj katalog receptů :)

Váš (flambovaný) Banán


0 komentářů:

Okomentovat